Semamamy Süt sağımı icin manuel mi elektrikli mi sagım aletini kullaniyorsunuz annişler yardimci olun alacagim ama ilk gebeligin tecrubesizim , kullanip memnun kaldiginiz urun var mi ?
Guzelanne56 Semamamy manuel olan sütü bıle yarısını ancak getırır asla tavsiye etmem Elektırklı kıwı aldım hem ucuz hemde kullanışlı 2 sene önce aldım 2. Bebegımı bekliyorum onda da aldığımı kullanıcam
ngksu Benimde ilk gebeliğim wee baby aldım kullandım memnunda kaldım manuel bence almayın süt geldiğimde ağrılı olabiliyo canınız acıyabilie manuelle ayrıca haliniz olmaz ağrınızdan vaktiniz olmaz çocuk ağlardan yani elektrikli en iyisi