18 haftalık hamıleyım benim gıbı olan var mı merak ediyorum eşim işe gitsin istemiyorum hep yanımda olsun ıstıyorum bugün tatiliydi gezdık yarın çalışacağı ıcın ağlıyorum evde olsun istiyorum bu durum hamılelıkten mı 2 haftadır böyleyim. 2 hafta önce kardesım kaza yaptı ondan sonra da hassaslaştım sevdıklerımı kaybetme korkusu oluştu acaba ondan mı esımı hep yanımda ıstıyorum cıddı psıkolojımı bozdu bu durum yarını düşünüp boşluğa düşüyorum üzülüyorum