Momybaby Kızlar, son karar olarak Nil Duru ismini beğendik 🌸 ama iki isim koyma konusunda kararsızım asla koymam diyordum büyük konuşmayacağım 🙈 sizce eksisi var mıdır çift ismin
Rabiiakaradas Momybaby bende asla koymam diyordum uzun oluyor diye, mihra sare koyacağız nasip olursa annelik asla dediğin şeyleri yapmaktır ismi de çok hoş bence çok uzun değil ve uyumlu🥰
Cagla-2434 Momybaby tercih meselesi iki isim ben sevmiyorum ama iki isimde güzelmiş adıyla yasasin ❤️🌸🧿
Momybaby Rabiiakaradas değil mi 🌸 hiç alışık değilim iki isme biraz yadırgıyorum koyanlara da laf ederdim 😃 sizin koyduğunuz isimde çok hoşmuş