Aslanice esmerrmm ayy valla bende çok araştırdım ama güvenemedim dolandırıcılar doldu İzmirdeyim varsa bende yaparim
Beybyi Ben bı kere sabun paketleme işini yapacaktım kapora istediler 300 bende dedim ben 150 TL göndereyim 150 TL lik ürün gönderin ilk onlar da tamam dedi dedim bari dolandirilirsam 150 TL gitsin bı şey olmaz işte daha sonra adres vs şeyler verdim ne gelen oldu ne giden nede arayan dolandırdılar bildiğin 😅
esmerrmm Beybyi intarnetten guvenmeyin tabiki , fabrika gibi yerlerden gibip alip yapanlar oluyor ya , e vermeleri icinde bize guvenmeleri lazim , tanidik olursa verirler oyuzden burda varsa yardimci olur almamamiza