Benim doğumum özelde olacak, ikinci gebelik, doktorum 38 dolmadan almıyorum dedi, 38 den sonraki ameliyat gününe planladık, ama gelişim geriliği olacak olursa beklemeyiz dedi 20 gram için beklemesini anlamı yok dedi, ilk gebeligimde suyum gelmişti 37+5 te dogurmustum bizimki biraz sürpriz olabilir