Zhra76 ben emzirdim, sonra mama takviyesi verdik. Sonra ustune sağdım. Git gide azaldı bende çocuk asla doymuyor, mamayı çoğalttık sarılık olmasın diye…
Zaten tek başınıza iseniz ve sürekli üstünüzde durmak isteyen bir bebeğiniz var ise kiii evde başka çocuğunuzla varsa 1 saat oturup sağım yapmak çokta kolay olmuyor ki günde 3-4 kere…
Kiii hala önce meme sonra mama yapıyoruz.