Evet kızlar çok şükür bende bebeğimi kucağıma aldım.
Ağustosun 2 sin de sabah karın ağrısı ve bel ağrısı ile uyandım sonra tekrar uyumuşum.
Sonra tekrar öğlen 12 gibi uyandım tuvalete gittim beyaz akıntımın içinde uzun ince bi kan lekesi var dedim ben bugün yarın doğururum. Sonra hemen evi temizlemeye başladım dip köşe sildim süpürdüm kendi temizliğimi yaptım duşuma girdim yemeklerimi yaptım akşama doğru biraz daha ağrım arttı akşam yemeğimizi yedik eşimle sonra hastaneye gittik nst ye bağladılar düzensiz sancılar çıktı alttan muayene ettiler 1cm de açıklık var sen eve git bu gece yada sabaha gelirsin dediler neyse biz çıktık hastaneden yürüyüşe gittik aksak yürüyüş merdiven inip çıktım sonra gece 12 de eve geldik hemen yattım. Saat 2.30 da bi sancı ile uyandım dedim evet başlıyoruz dakika tutmaya başladım 5 dakikada bi sancı gelmeye başladı eşim hastaneye gidelim diyor ben yok ne kadar dayanabilirsem evde sancılarımın çoğunu çekmek istiyorum dedim sonra sancılar 3 dakika da bire düşmeye başladı uyutmuyor sancı aralığı kısaldığı için sonra işte sabah 7.30 da çıktık evden hastaneye gittik nst ye bağladılar artık sancılar vardı açıklıkta 3 4 cm olmuş hemen yatış verdiler doktorum geldi dedi öğlene doğurursun inşallah neyse artık doğum süreci başlamıştı benim için annemlere kayınvalidemlere haber verdik arkadaşlarım geldi bana çok destek oldular işte egzersizleri yapmaya başladım pilates topu merdiven in çık öğlen saat 12 de açılmam 6 7 cm olmuştu ama bebeğim kanala yamuk girmişti doktorum eliyle düzeltmeye çalıştı ama olmadı artık kendi girmesini bekleyeceğiz dedi açılmam çok güzel ama bebeğimin kanala girmesini bekliyorduk suyum da gelmedi nişanım gelmeye başladı ama suyumun gelmesini bekliyoruz artık sancılar beni çok zorlamaya başladı duşa girdim duşta pilates topu ile karşıladım sancılarımı ama dayanamıyordum hemşirelere yalvarıyordum beni doğurtun artık diye doğumhaneye aldılar beni çatala çıktık suyumun patlaması için ıkınmaya başladım bir andan da yalvarıyorum uykum var doğurttun beni diye 😄😄
Neyse doktorum geldi eşimi içeri aldı bi kaç ıkınma ile suyum patladı sonra bi 10 dakika içinde bebeğimi kucağıma verdiler 🥹🫶🏻{ bu arada bebeğim eli yüzünde doğdu biraz da o zarladı bizi ama çok şükür}
Ten tene temas uygulandı kordon kesilmeden 20 dakika boyunca sonra eşim kordonu kesi o sırada bebeğimin eşi düştü sonra dikişlerim atıldı
Ve yürüyerek girdiğim doğumhaneden tam da hayallerim deki gibi doktorumla beraber yürüyerek çıktık 🫶🏻🫶🏻
Yatağıma geçtim ve oda da olan herkese ben başardım cümlesini kurdum 😄
Benim için çok güzel bi doğum serüveniydi rabbim bekleyen herkese en güzellerini yaşatsın inşallah
Doktorum ve hemşirelerim den allah razı olsun çok ilgili alakalılardı 🫶🏻
Şimdi bebeğim yoğum bakımda kanında enfeksiyon çıktı bebeğim için de dua eder misiniz 🤲🏻🩵