1 haftadır pregnacare kullanmaya başladım doktorum önerdi yüzümde çok fazla sivilce yoktu kullanmadan önce şimdi sağ yanağım ve cenem sivilce içinde hayır bu takviyeler nekadar süre kullanılıyor merak ettim gebeliğin sonuna kadar kullanılıyormu?cünkü b12 ve biotin bende cok sivilce yapıyor takviyedede var ikiside maalesef her sabah yeni bitanesiyle uyanıyorum.gebelikte cildim düzelir die umut etmiştim tam tersi oldu.zar zor düzeltmiştim şimdi herşey başa döndü