Sermec27 Gamzecikk bence en iyisi natural ilk oğlumda da sleepy kullandım genelde natural kullandım memnun kaldım ara ara bio kullandım o da natural gibi çok fark yok ekstra pek iyi değil ama çok ince şimdi ikinci oğlum doğdu ona da sleepy kullanıyorum çok memnunum
biranne__ Gamzecikk bildiğim kadarıyla sleepy bedeni küçükmüş ama bio natürel olanı normalmiş bide bi zaman sonra taşma yapıyor diyorlar çiş miktarı arttıkça ama bu ne kadar doğru bilmiyorum deneyimlemedim Prima düşünüyorum
snowglobe Gamzecikk ilk kızım da natural kullandım 2. De de kullanıyorum memnunum diğerleri ile faekı ne bilmiyorım
huzunluponcik Gamzecikk natural 1 no aldım hiç beğenmedim tavsiye etmem incecik her yaptığında taşar gibi
Tugbaayd Aynı bedenin Yeşil ve sarı olanından aldım pek bi fark göremedim, tecrübeli olanlardan bende öğrenmek isterim
huzunluponcik Gamzecikk bebeğim henüz doğmadı denemedim sadece önerdiler aldım beğenmedim baby turco aldım yeri daha güzel
Samberf Gamzecikk ekstra iyi değil hep taşırdı biz memnun kalmadık hiç.naturalden çok memnunum. bio natural de sanki biraz daha dokusu güzel ve bedenleri bi tık daha büyük naturale göre pek fark yok ikisi arasında
BabyAta Gamzecikk ay sleepy kadar igrenc bez görmedim yeşil paket olanı kullanmıştım çok kötü kokuyor bebek idrarini yapınca daha da beter bir koku çıkıyor ortaya. Hiç riske atma baby turco dogadan kullan çok memnunum ben 4 aydır. Islak mendilinde baby turco yenidoğan
ykaya18 Bebem Natural diye bir marka çıktı Gupse Özay ın reklamlarında görmüştüm onu beğendim, heryerde yok ama kaliteli duruyor. Ondan almayı düşünüyorum.