Glm Anonimanonim Dr. Nihal Daneoğlu derim. Şu an benim doktorum, inanılmaz iyi bir insan ve tecrübeli
Queen3524 Anonimanonim bende yeni hamileyim doktor arıyorum ama özel muayene doktoru + hastane sanki çok pahallı oluyor o yüzden hastaneye gitmeye karar verdim. Egepol v medicana arasındayım. Egepole 2-3 kere muayene gittim memnun kaldım açıkcası doktor dışında ebe-anestezi anlamında iyimiş fiyat olarak muayene 1250-doğum 45 bin medicana muayene 2 bin doğum 55 bin fiyat verdiler
Ebruyi Anonimanonim ben çok doktora gittim aysel zabit, arzu akar, cüneyt eftal taner, barış büke ama hepsinin artısı eksisi var tam içime sinen olmadı sımdı bir arkadasım tavsıyesı uzerıne 14 agustos mehmet bala gideceğim
Ebruyi Anonimanonim özel muayenesi var :/ ve ücreti yüksekti en son gerçi avantajı 15 gün ücretsiz bakılabiliyorsun ama doğum paketleri yokmuş hem hastaneye ayrı ödeme hem doktora ayrı ödeme dediler:/ tabi bütçe olarak zorlayabileceğini düşündüm
Anonimanonim Queen3524 bende egepolde doğum düşünüyorum hem yakın hem de hosuma gidiyor memnun kalan çok fazla Ama doktor için hiç bilmiyorum hatta kontrole ne zaman gitmeliyim onu bile bilmiyorum🙈 4+1 dün öğrendim kanla henüz
Queen3524 Anonimanonim ben 5+4 iken öğrendim egepole gittim hemen bebek ve kese göründü folik asite başlattı, 6+4 tekrar gittim kalp atışı duydum. Orada özellikle erkek doktorları çok övüyorlar gökalp bey ve onur beyi duydum ben bir dahakine onur beye gideceğim. Bayan olarakda şükran hanım iyi