Gzd5 31 haftaligim yarın kızımın odası geliyor kurulcak sizce kiyafetlerinide yıkayıp yerlestireyim mi ? Daha erken mi 😍
_ozlmm Gzd5 Bence hiç erken değil bende 31 haftalığım 2 haftadır kıyafet yıkıyorum bugün son yıkadım ütüsü kaldı 😂 Hastane çantam kaldı bir de bir kaç güne hazırlarım muhtemelen 😊
vehyszm Gzd5 36 haftaligim 😄😄 yarın baslicam yıkayıp utulemeye ins.. yıkamak benden ütülemek kocişimden..
merimiri Gzd5 32 de yaptım o işi iyiki de yapmışım sonrasında daha da ağırlaştım kesinlikle yap cnm ☺️
biranne__ Gzd5 bence yerleştir erken değil sonra cidden ağırlaşıyorsun ağırlaşmam fln sanma sakın yani
huzunluponcik Gzd5 erken değil bende 31+2 deyim yaptım hastane çantamı bile hazırladım ne kadar erken o kadar iyi
Tugce1010 Bizde 31+4 bugun odası tamamen kuruldu yarin da yikadiklarimi utuleyip yerleştirmeyi düşünüyorum yavas yavas da hastane çantasını hazirlariz hayirlisiyla
Aylaa123 Gzd5 bence hiç erken değil 27 haftalığım bu hafta bütün kıyafetleri renk renk ayırıp yıkadım 3 gün boyunca 2 günde de ütümü yaptım dinlenerek 5 güne yayıldı bir dolap düzenlemek 😂
Happy-melek1997 Gzd5 bizde 18 haftalığız odasını boyadık 1ay sonrada eşyalarını alıcaz inşallah bence erken değil haftanızda var baya ne kadar hazır o kadar iyi sağlıcakla gelsin bebiş🤲🏻
Nezahatozen Gzd5 25. Haftada yıkadım dürdüm yerleştirdim sadece ütülemek kaldı evin içlerine girişcem bende bütün ev halloldugunda artık ütülerim diye düşünüyorum 1 aya biter insallah