Kızlar acilden giriş yapsam sancılarım başladığında doğum için bakarlar mı? Hastaneyi aradığımda doğumu başlamış hastayı reddetmez hiç bir hastane dedi. Riskli gebeliğim oldugu için özelden devam ediyorum muayenelere ama doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum 1 kez muayene gittim. Yardımcı olursanız sevinirim