Hayaldie Merhabalar bugun dr gittim 30 agustosda dogumun var dedi beni anesteziye yonlendirdi tahillerim yapıldı cok heycanladndm kızıma kavusmaya sayılı günler kaldı sezeryan dogumum olcagı için hiçbsey bilmıom ilk gebelik ne yapmam lazm
zynepyldrm16 Hayaldie sağlıkla gelsin inşallah kaçıncı haftadasınız ☺️ Bizde 34 bitmek üzere 35. Haftaya gireceğiz henüz gün almadık
gktgmom Hayaldie ya sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 kaçıncı haftanızdasınız aslında bende 30 Ağustos’ da sezaryen olsam mı diye düşünmüyor değilim 😅 eşimin doğum günü aynı zamanda ama normale göre ilerliyoruz şu an