Nzl_1999 aa evet bu fotoğrafta silik şekilde belli oluyor gerçekten, biran önce Allah gönlünüze göre verir inşallah sağlıklı nurtopu gibi bebişleriniz olur🙏🏻💐 ben gebeliğimi tespit ederken adet gecikmemin 5.gününde test yapmıştım ve 4 tane farklı markalarda gebelik testi uygulamıştım bunlardan ikisi erken gebelik testi, diğer ikisi normal gebelik testiydi. Yanılmamak adına böyle bir yöntem daha iyi oluyor