Fatmanur12345 Nzl_1999 yaaa insallah kanda da pozitiftir sağlıkla gelir bebiş benimde ilk hamileliğim
Fatmanur12345 Nzl_1999 tamam canım benim banada haber verirsin dualarım seninle insallah kanda da pozitif çıkacaktır 😍😍😍
bebegimolacak Fatmanur12345 ya bende mi denesem 2 yıl olcak olmuyor, bir kere kürtaj oldum şimdi yine deniyoruz. Ama bizde sebepsiz inferliye var ben soğan suyu içsem eşime de bişey yapmak lazım sanki
Senem66 Nzl_1999 bi tane daha test alıp deneseydin adetine 7 gün varsa erken gebelik testi yapsan daha olumlu sonuç alabilirdin