Bsra91 çocuğunza ilerde her türlü sorun açacaktır hamilelikte sigara içmeniz, birden bırakmanız lazım çünkü başla çareniz yok. Ben içtim bir şey olmadı diyenler de maalesef bilmiyor ki 5 10 sene sonra sonra çıkacak her türlü. Ben 15 yıl içtim, hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım çünkü başka çare yok. Sağlıklı bir çocuk istiyorsan bırakacaksın, bu bir seçenek değil. En fazla 2 hafta zorluk geçiyorsun bırakırken, ömür boyu pişmanlık çekmekten daha iyi.