Semanur_02 Arkadaşlar doğumuma 2 hafta var korkuyorum normalden her kafadan bir ses kafam allak bullak lütfen sizler aydınlatın napayım sizce normal doğum yapsam devlet e giderim sezeryan olsam özele giderim sizce napayım normal dogumdan korkuyorum enfeksiyondan da 😫
Gamze_cnky Semanur_02 Korkunu anlıyorum ama inan bu soru çok yanlış. Kimse cevap veremez buna. İki doğumun da zor yanları var maalesef, ama geçecek 🌸
gktgmom Semanur_02 doktorunuz sizin için neye uygun görüyorsa o şekilde ilerleyin bence bizim bir riskimiz olmadığı için normale göre ilerliyor doktorum tabi benim önceliğimde bu ama sezaryen karşıtı biride değilim eğer olmazsa sezaryen olacağım yani kafanıza göre hareket etmektense doktorunuz ve ekibiyle hareket etmek daha mantıklı diye düşünüyorum
Dertsizgeliin Semanur_02 buna biz karar veremeyiz. Bence oluruna bırak bebeğin gelmek istediği gibi gelsin normal istersin bebeğin sezeryanla gelir bilemezsin.
Semanur_02 Gamze_cnky ya sormak istediğim hangisi olmalı sadece yoksa her türlü ilk kez anne oluyoruz elbet zor yanları var ama işte tecrübeli anneler oluyor bilgi almak isterim .
Gamze_cnky Semanur_02 Ben sez. Oldum. Normal doğum yapanları da çok gördüm. Sez. İlk 1 hafta zor , sonra kolaylaşıyor. Normal doğumun da , açılma kontrolü ve ıkınma, sancı anı zor. Sonrası daha kolay. 🙂
Semanur_02 Dertsizgeliin Dertsizgeliin bebek iri bebek olduğundan normal doğum biraz zor bu yüzden korkuyorum işte yoksa doğar doğar da ne şekil çok zor olacaktır eminim
Gamze_cnky Semanur_02 Normal doğum yapmadığım için kıyaslama yapamam ama, keşke normal yapabilseydim ☺️
Evremo Benim ilk gebeliğim normal oldu ama bebeğimi karnımda kaybetmiştim. Onun travması benden çok şeyler götürdü. Sonra tekrar hamile kaldım kendi isteğim ile sezeryan oldum. Yani kolay değil bence hayırlısı olsun deyin bekleyin tavsiyem. İnşallah su gibi kolay doğumunuz olur.
-Nazli96 Sezeryandan korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı üçüncü gün ayaktaydım illaki ağrı sızlama oluyor tabi ama öyle abartıldığı kadar olmamıstı benim şuan ikinci doğumunum olsa gene sezeryan tercih ederim. Cünkü bende normal doğumdan korkuyorum o suni sancı falan yapamazdım heralde
Beyyzz Semanur_02 canım valla ablam normal doğum yaptı 10 gün boyunca yattı dikişlerinden dolayı ben üç hafta önce sezeryan soğum yaptım ve 3.günden sonra her işimi kendim yapabilecek durumdaydım bence sezeryan doğum çok konforlu normal doğumu herkes kolay yapamıyor hele suni sancıyla falan doğum yapanlara allah kolaylık versin çok zor bence yine de seni etkilemek istemem
vehyszm Semanur_02 Korkmaya hiç gerek yok.. Normal doğum da sezeryanda olsa kişinin aciya dayanma derecesine göre değişir.. Normal ilerleyen bir gebeliği korkudan sezeryana tercih etme lütfen cnm.. Her şekilde o sanciyi hissedecek aglicaz.. Ama geçiyor.. Kalıcı bı sancı ağrı degilki.. Dikişlerin enfeksiyon kalmaması için ilaç veriliyor tahareti sarı bı su vardı adını hatırlayamadım onunla aliyosun..
Semanur_02 vehyszm hayırlısı diyorum artık ama sezeryandan yanayım ya vallahi çok zor karar vermek 😅🥰