15 gün önce özel hastanede doğum yaptım doğum paketi vardı neyse bitti o, işitme testi dahil değildi yarında bebeğimin işitme testi ve ilk kontrolü var çocuk doktorunda, telefonda işitme testi için ücret alacaklarını söylediler ama telefonda da ücretini söylemiyorlar daha önce böyle konu var mı diye baktım göremedim ama ilk 28 gün yenidoğan tetkiklerini özelde de olsak devlet karşılıyor diye bişey gördüm ne kadar doğru bilmiyorum bilgisi olan var mı ?