Kızlar bi akıl verin. 32 yaşındayım ikinci gebeliğim doktor yaştan dolayı sınıra yakın dedi amniyosentez sıvısı ya da ücretli test dedi ben yaptırmadım ama aklım çok takılı kaldı bilen anlayan var mı yaptırsam mı? Normali 500-1000 miş senin ki 390 dedi. Kan değerlerim falan iyiymiş