Songulsahinn Kızlar çatlatma iğnesi olduğunuz zaman belirtilerinizi yazarmısınız sürekli olan gelip geçen belirtiler birde sonunda adet mi gebelik mi oldu
Fattma18 Songulsahinn bugün çatlatma iğnesinin 13.günü aşılamamın 11.günü iğneyi vurduğum andan itibaren adet belirtilerinin tamamını artarak yaşıyorum sanki her an adet olacakmışım gibi bel, kasık, karın ağrıları…
Songulsahinn Fattma18 benim bu 3. İğnem 2. De hamile kalmıştım bendede aynı adet belirtileri vardı ama malesef 11+4 de kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım
1Anneadayiiii Fattma18 test yapmayı düşünüyor musun canım ne zaman yaparsın bende aşılamanın 6. Günündeyim aşırı göğüslerim şişti ve hassasiyet var
K2383 Songulsahinn iğneyi buzdolabında mı saklıyorsunuz ben koymadım içime şüphe düştü acaba bozulmuşmudur
Fattma18 1Anneadayiiii ben belirtilere takılmıyorum ilk günden beri var zaten adet tarihim 15 i o zamana kadar adet olmazsam test yaparım
edavecrt Ben de ayın 30 unda vurundum iğne doktor 13 ünde test ver dedi benim de belim sırtım karın ağrılarım oluyor inşallah olur her isteyenin
Songulsahinn K2383 ben iğneyi aldığım gün yaptırıyordu doktorum ama doktorun yanına gidene buz veriyolar benim doktorum çabuk bozuluyor demişti iğne