Hatcsezgin Cigdem000 bellybutter kullandım ben 37. Haftadayım çatlamadım hiç çok şükür . İçeriği tamamen temiz ve çok bilinenlere göre daha uygun fiyatı.
Fundaaaaa Cigdem000 doktorum doğal yağlar sür karşıyım ben o jellere kremlere varsa bebek yağı sür ama portakal yağı badem yağı gibi yağlar daha iyi olur dedi onları aldım bende
ayse5487 Ben bıo-oil aldım 10 haftayız henüz kullanmaya başlamadım ama umarım işe yarar vücudum çok kuru çünkü
Ceyda24 Hatcsezgin hindistan cevizi yagi kullaniym. Kasintima cok iyi geliyo . Kuru kalinca hmn kasinmaya baslayorum
Cigdem000 Yeniyeniden lierac markasını bir eczaneye sordum bugün, artık üretilmediğini söyledi bana şaşırdım
Hatcsezgin Ceyda24 evet metal kutuda olanı kullandım mor. 2. Kutumdayım ben baya iyi gitti balm zaten azcık sürünce bile yetiyor bana.