Merhaba benim de herşey yolunda giderken, baskı hissetmem sonucunda doktor bakıp 2.5 çıkmıştı, vajinal enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söylemişti doktorum antibiyotik ve progestan fitil kullandım ve yatış halindeydim , sadece tuvalete kalkıyordum 1 hafta sonrasında ise 3.24 olmuştu. 33. Haftayım , bebek kilolu olduğu için baskı yapıyor sadece , dinlenme ve fitil ile devam ediyorum. Çünkü kısalığın olmasında enfeksiyonun çok fazla etkisi oluyor