esdemiralay şimdi bizim de her şeyimiz normalde kilomuz normaldir suyumuz normalde bana ne kadar geride olduğunu söylemedi ama ufak bir küçük geldi dedi göbek çevresi daha önce dedi doktorlar bir şey söyledi mi hayır dedim her geldiğimde normal açıkçası devlet hastanesi e-devlet Hastanesi’nin doktoru soru soruyorsun gözün içine bakıyorsun net bir şekilde bilgi vermiyor o yüzden en yakın tarihe tekrar randevu alıp gideceğim yani hamile bir kadını ya bir anne adayı yine korkulacak durumlarda bile rahatlatacaklarına kendileri korkutarak yolluyor gerçekten çok huzursuzum internetten bakıyorum bunun sebebi beyin gelişmiştir ama işte göbek yani bebek beslenme konusunda gelişmemiştir gibi sonuçlar çıkıyor ne olduğunu söylemiyor kötü bir şey mi değil mi onu söylemiyor yani nasıl doktor bunlar anlamıyorum ki