Bu ikili tarama testleri psikolojimizi mahvedıyor. Hiç bi test yaptırmadan sadece fetal dna testi yaptırsak daha mantıklı duruyor. Bende fetal dna yaptırdım sonucumu beklıyorum. Sende bence öyle yaptırabilirsin buna canını sıkma inşallah bir sorun yoktur.