36.5 haftalık acil spinal anestezi ile doğum yaptım ameliyat ekibi çok iyi ve anlayışlıydı çok korkuyorum uyuşmam ben dedim doktor merak etme sen tamam demeden ben ellemicem diye güven verdi hastanenin sıkıntılı konusu asla ama asla taburcu kağıdı imzalanmadan ne bahçeye ne dışarı çıkartmıyolar geride çocuğunuz varsa asla görüşe izin vermiyolar ziyaretçi gelmesi büyük sıkıntı tek tek ziyaretci kabul ediyolar gelen 30 dakikayı geçince gelip çıkartıyolar eşini bile yanında tutmuyolar he bu arada ameliyattan sonra kendine gelince saat başı bikaç kez gelip karnıma dayanılmıcak kadar bastırıp sonrasında alttan elini sokup kürek gibi temizledi hemşire orada doğum yapıcak olanları bilgilendirmek istedim bilseydim bu kadar sıkı bi yer tercih etmezdim