Baharserpil yokusbebek u Busraapaydn01_ kucukadam bende Seyhan’da oturuyorum merkez yani sizler nerden
Bir_nazenin01 Selamm bende adanalıyım bu 2. Gebeliğim ama ilk meleğimi kaybettim şimdi 4+2 haftalık gebeyim ay daha yolun çok başındayım 🤰🏽🥰
Busraapaydn01_ Bir_nazenin01 merhaba sağlıkla kucağınıza alın telegram grubumuz var gelip sohbet etmek isterseniz bekleriz https://t.me/+5xGE08wt4I40NjM0 💖