Hhh03 CerkesMaria benimde pazartesiden beri lekelenmem var başka bi doktora gitmiştim oda kese biraz küçük dedi haftaya kontrole çağırdı progestan başladı doktorumu aradım kullan dedi yarın doktoruma gidicem inşallah bi sıkıntı yoktur😔
Tasya CerkesMaria canım inşallah sağlıklı ilerler içini ferah tut hatta istersen başka doktora da gitmeni tavsiye ederim kimi doktor çok karamsar oluyor
keyifcivcivi Tasya benim 5+1de 4.6mm yazıyor bence normal herkesen gebeliği birebir aynı ilerlemez ki 🥹
CerkesMaria Kese butunlugu bozukmaya baslamıs ama ben 1 hafta daha vermek ıstıyorum bu bebege dedı gelısme olmamıs kesede dedı buyuk ıhtımalle dusukle sonuclanacak dedı