Gulsunkirmizidal Kızlar Karan isminin yanına ne koyabilirim yardımcı olur musunuz 31 haftalığız daha karar veremedim
Gulsunkirmizidal Adensmom8 onu düşündüm ama eşimin dayısının oğlu alp ☺️ kısa istiyorum bir türlü bulamadım
Gulsunkirmizidal numix bunu da aklımdan geçirmiştim ama herkes Karan zaten ağır isim tek olması daha mantıklı kafam karıştı çok
numix Gulsunkirmizidal Kesinlikle tek olmalı isim olarak çok güzel. İki isim koyarsanız diğer ismini kullanacak olanlarda olacak ve isim gölgede kalabilir. Karan tek başına çok karizmatik 😍