Şuan 5+3. Tam 7 haftalık olduğunda randevum var kalp atışını kesede görürmüyüm kesin
Oksuruksurubu büyük ihtimalle görürsün ama görmezsen de endişe etme bazen geç olabilir
Oksuruksurubu kesin görürsünüz diyemem ben 8 haftalıkken duymustum
Oksuruksurubu gorursun bence 7+1 görmüştük kalp atisini
sutlukahve_ teşekkür ederim
Aylaa123 keseyi dolu gördünüz mü ama
Oksuruksurubu keseyi 6 haftalık gördüm kalp atısını 8 haftalık
Yeniyeniden inşallah çok istiyorum için rahatlasın