Cananeymenmurat 13+4 günlük hamileyim. Nasip olursa ikinci bebeğim olucak. Bir tane 8 yaşında oğlum var. Hafta da kıza benziyor dediler Bugün 13+4 de erkek ama tahmınım erkek dedi doktor net cinsiyet 16 haftadan sonra belli olur dedi https://imgyukle.com/i/CCnaYp https://imgyukle.com/i/CCnL9M https://imgyukle.com/i/CCnHzy
Cananeymenmurat Amin inşallah cümlemizin çok teşekkür ederim😘💕 sizlerinde kalbiniz deki ne ise onu nasip etsin Rabbim