_ozlmm Gamze_cnky bende böyle düğmeli tercih ettim emzirmesi kolay olur diye düşündüm 😂 Fikir olsun diye paylaşayım dedim 🙈
gktgmom Gamze_cnky ben bunları aldım hastane çantama koydum yumuşacık hepsi siyah olanıda hastaneden çıkarken giymeyi düşünüyorum 🌸
Gamze_cnky _ozlmm Senin attığın da çok tatlı rahat , benim attığımında ortasında fırfır var ya oradan açılıyor , yukarı doğru 😃
Guzelanne56 _ozlmm buna bayıldım ben lohusa kıyafetı sevmıyorum buna dırekt bakıcagım Bulamadım ama isim çıkmıyor
Munevver_kaplan_33 _ozlmm bu çok hoş duruyor hangi beden aralığı mevcut birde ürün göründüğü gibi geldimi Cnm
_ozlmm Gamze_cnky Evet incelemiştim bende bu modeli ama kaldırmayla uğraşmayayım düğme açayım daha iyi dedim 😂😂 Pratik geldi 😂
Gamze_cnky _ozlmm Beben var mı bilmiyorum ama benim var😅 10 aylık. Kışın evler doğal gaz diye , yine ince şeyler giyıyoruz. Yazın zaten atlet takılıyoruz evde 😅😅 pijamalar güzel tabii ama bazen de giyilmiyor 😅
_ozlmm 2princessmother link atmak yasakmış galiba Trendyoldan aldım bella notte satıcı çiçek baskılı cep detaylı düğmeli pijama takımı yazınca çıkıyor
_ozlmm Gamze_cnky Evet var 22 aylık 😂 Evet insan ne ile rahat ise onu giyiyor valla bazen pijama bazen eşofman bazen de şort ya da tayt çoğunlukla elimize ne geçerse 😂😂
Gamze_cnky _ozlmm heh işte aynı o durum, ben de hamile iken heves ediyordum pijamalara ama😅😅 doğunca biliyorsun , 2 saat uyuyam da isterse üstümde muşamba olsun 🤪
_ozlmm Guzelanne56 Ben denedim çiçek baskılı cep detaylı düğmeli pijama takımı böyle yazınca çıktı aslında hatta tek bu çıkıyor başka çıkmıyor
Gamze_cnky gktgmom Sağlıcakla giy inşallah😇 pantolonlu önü şeritli olanı çok kullanırsın. O çok kullanışlı 🌸 en çok onu giydim ben.
fairytale_ gktgmom ilk attiginiz modelin elbisesi kisa uzun mu acaba uzun olmasini istiyorumda elbise gibi ama yok sanirim
gktgmom Gamze_cnky ay inşallah 🙏🏻 valla ilk gebeliğim kanamam olur diye fazla takım mı koydum bilemedim 🙈
Gamze_cnky gktgmom Bana 1 tane yetmişti ama kişiden kişiye göre değişir bu durum, katta tek doğum yapan bendim o gün , hasta bezi ile dolanmıştım 🤪 ama herkesin hikayesi farklı, valizin içinde duracak sonuçta , boşver götür. En fazla gelince yıkarsın.
gktgmom fairytale_ uzun boyu yani benim istediğim gibi durdu kısa değil 1.65 boyum bu arada medium beden aldım bir de bol ve salaş oluyorlar
_ozlmm Munevver_kaplan_33 xl kadar var ama henüz elime ulaşmadı yorumlardan gördüğüm kadarıyla göründüğü gibi gelmiş elime ulaşınca tekrar yorum yaparım 😊