ozleminann Kızlar 36+1 haftalık gebeyim bugün temizlik yaptım ama sırtımdan karnıma yayılan bir ağrı var bazen geldiğinde şiddetli geliyor bebeğin hareketlerini hissediyorum ama kasılma da var aynı zamanda bunlar doğum belirtisi olamaz değil mi
Elifemir25 Tamda doğum belirtisi bence 38 haftalıkken halı yıkadım ve 1 2 saat sonra bu belirtilerle hastaneye gittim hemen ardından Nisan geldi suni sancıyla doğum yaptım
ozleminann biranne__ teşekkür ederim yazdım doktoruma henüz görmedi birazcık hafifledi sanki bu arada ama devam ediyor yine de
ozleminann Melisayaren doktorum biraz dinlenip beklememi söyledi geçmezse tekrar konuşalım dedi yaklaşık 2 saat kadar dinlenip magnezyum ilacımı içtikten sonra ağrılarım geçti çok şükür şu an iyiyim sadece kalçamda ağrı mevcut o da fazla ayakta kaldığım içinmiş teşekkür ederim 🥰