Merhaba ben de 33+1de doktora gittiğimde hafif açılmam ve 2.7 rahim uzunlığum çıktı, ciğer geliştirici zaten 2 gün önce yapılmıştı pruluton iğne ve progestan fitile başlattı doktorum. Erken dogum riskimiz var diyebiliriz dedi. O gün gelişimi 33+5 ile uyumluydu 45 cm ve 2324 kg çıktı. Salı tekrar kontrolüm var şuan evde yatıyorum gebelik iznine ayrıldım