Merve__26 ben tüp bebek tedavim için düzenli yürüyüş yapmıştım kan akışı sağladığı için yumurta kalitesinde de etkili. Ayrı ayrı d vitamini, q10, omega 3, folik asit ve selenyum kullandım. Doktorların tavsiye ettiği multi vitaminler de var. Tedavi planlıyorsanız doktorunuzdan tavsiye alıp öyle başlayın bence. Bir de embriyolog İdil Bozkurt var. Youtube da videoları mevcut. Yumurta kalitesi için olan videosunu tavsiye ederim.