Merhabalar , bir konuda danışmak istedim 7 aylık hamileyim tiroid değerlerim düşük olduğu için endokrin doktoru levotiron verdi . Ben gno ferro sanol, magic omega 3 ve devit-3 de kullanmaktayım bunları kullanırkan levotiron kullanan oldumu acaba birbirlerine yan etkileri varmı bilemedim sormak istedim. Şimdiden teşekkürler