e0d0a0 Kızlar merhaba 4 Ağustosta adet olmam gerekiyordu ama olmadım kaset testte çıkmıyor erken gebelik testinde silik çıktı 4 gün geciktim hcg yavaş mı ilerliyor yardımcı olur musunuz doktor gebelik varla yok arası henüz belli değil sınırda dediler sadece bir kere başka hastanede kan tahlili verdim diğer iki değer aynı hastane lütfen bilenler yazsın sağlıksız gebelik mi olucak yükselir mi ??https://imgyukle.com/i/CCECsj
Yeniyeniden e0d0a0 daha once hamilelik yaşayıp sonlandimi acaba şubat ayında oyle görünüyor sonkilerdw sağlıksız gebelik duruyor kimyasal yani
minkmom_25 e0d0a0 canım değer yüzde 60 artmamış ama hastane farkı olabilir iki gün sonra aynı yerde yaptır ☺️ inşallah bu sefer ki gebeliğin sağlıklı ilerler
e0d0a0 Musel bir kere verdim farklı hastanede acilden veriyorum kanı yeşil alan diye biryerden o gün doktor yokmuş o yüzden başka hastaneye yönlendirdi orda verin dedi bizde gittik ama hiç tahmin etmiyordum farklı farklı sonuçlar alınabileceğini