Kızlar aranızda bu içeceği kullanan oldu mu kendisi shot şeklinde bana benden 1 yıl önce doğum yapan yengem birkaç tane vermişti kendisi emzirme süreci boyunca kullandı ve hep emzirerek büyüttü hiç mama vermedi bana verdiklerini kullandığımda sütüm 50ml den 100ml ye çıkmıştı ama sadece 1-2 sağımda toplayabildim sonra tekrar azalıp eski haline döndü düzenli kullanımda sütü gerçekten arttırıyor mu yoksa tesadüfen mi süt fazla geldi ben araştırmayı denedim ama hiçbir bilgi bulamadım son çare buraya yazmak kalmıştı onu da deneyeyim dedim