Kızlar ben hamilelikte 10 kilo aldım doğumdan 15 gün sonra da hamileye kaldığım kiloya düşmüştüm çok şükür ama sezeryan göbeğim şuan mevcut 😅 emzirmek gerçekten kiloyu çabuk verdiriyor ama emzirdikçe ben aşırı acıkıyorum dünyaları yiyecek gibi oluyorum tatlı krizlerim çok oluyor elim ayağım titriyor resmen ve tabiki dayanamayıp çok yiyorum hamileliğimde bunun yarısı kadar bile yemiyordum bu kilo olarak gelir mi yoksa emzirdikçe yakarmıyım
Çok kilo verme isteğim var diyet yapsam sütüm azalır diye de korkuyorum