lilyum_ Zeyno_01 benn. Ben göğüs uçlarımı yumurtalmadan sonra kontrol etmeye basladım. İlk basta birsey yoktu sonra yavas yavas hassaslasmaya başladı. Dokununca ve sıkınca acıyordu. Ama daha cok bel ağrım vardı. En belirgin belirtim oydu
Nergisim09 Zeyno_01 göğüs ucum okadar acıyo ki elleyemiyorum resmem etrafındaki boluncuk Gibi olan şeylerde büyüdü resmen geçen ay nasıldı hatırlamıyorum 😂😂
mnk_brlce1 Zeyno_01 göğüs ucu hassasiyeti göğüslerde şişkinlik dolgunluk ve çok şiddetli bir kasık ağrısı vardı bende ben regle yormustum gecikmemin 2. Gününde test yaptım pozitif çıktı
Zeyno_01 lilyum_ ayyy bacım benim de öyle göğüs uclarım hem acıyor hemde büyüdü kabarcık kabarcık elleyemiyorum. Birde sol kasık ağrısı çok fazla yemek yeme isteği arttı
lilyum_ Zeyno_01 ayy ayni belirtiler. Sadece sol tarafımda agri vardı ve aşırı istahım açıldı. Bat ne zaman hamile olabilirsin
Zeyno_01 lilyum_ 10u kuzum 6sonda test yaptım çıkmadı ☹️ belki idrarda hemen. Çıkmaz umuduyla adetimi bekliyorum
Zeyno_01 lilyum_ birde karnım şişti sanki hamile gibi yersin yersin nefes alamazsın ha öyle işte ama sol kaşık bölgem ağrıyor
lilyum_ Zeyno_01 https://mutluresim.com/?lang=tr Bu linke tıkla fotoyu yükle sonra linki kopyalıyıp buraya yapıştır 🌸
Mavikelebek24 1 haftadır dokunamıyorum göğüsüme test yaptım laç defa negatif çıktı. Kanda da çıkmadı bat 16 beklemedeyim. Kasık ağrım çok oldu ama en çok göğüs uçlarım ağrıyor