@Gerbuce ewet bugün 28. Gün mesela halen devam ediyor çok aşırı gelmesede az da olsa geliyor yani yalan deil doktora gitmedim aile hekimimin yanına gitmiştim dedi kanaman biterse gel daha bitmediği için gitmedim yarin bir doktorumu arayayim hele o ne diyecek siz öyle diyince bir affalandim açıkcasi aslında cevremdemi herkes bu bir düşük 40 gün doğum gibi sürebilir deyince de yerimde durmuştum açıkçası 🤦🏼♀️