Merve2558 ilk hamileliğimde sürekli test yaptım ama hep negatif çıktı. 3 ayda bri adet görüyordum. Negatif çıktığı için hamilelik yok diye baktım ta ki 4. Ay da hasta olmayınca doktora gittim 10 tane test yaptıysam hepsi negatifti. Doktor 12 haftalık hamile olduğumu söyledi kalp atışını dinletti ve kızım olacağını söyledi. Ben testler yüzünden çok yanıldım ve çok ağır işler yapmıştım o ara. İkinci hamileliğimde de adetimden 2 gün önce yaptım pozitif gördüm. Geç öğrendiğim kızım 7 yaşına girecek erken öğrendiğim kızım 16 günlük 🥹 istiyorsanız Rabbim size de en kısa süre de nasip etsin inşallah ❤️