Huda-27 necati hocanın hastasıyım ama onermiyirun sen icerdeyken 3 kisi giriste bekliyor cok yogun usgde konusursaniz tamam onun disinda sen kalkar kalkmaz baskasi giriyor iyi bir doktor ama ilgi az aklindakini bilr unutuyorsun asistanlarda yogunluktan dolayi oyle onlaradada soru sormayi unutuyorsun burak elması oneririm yeni doc ya da proftu genc hemde bi deneyin bence ablamin doktoruda oydu o memnundu ama ben hic denemedim