Üzülme sakın, bende uzun yolda mecburiyetten tost köfte falan yemek zorunda kaldım şekerim yüksek çıktı bu akşam insüline başlıyorum. Korkulacak bişey yok gebelikte çok sık görülen birşey, çevremde birçok kişi yaşadı bunu, doğumdan sonra geçiyor genelde. Kendini suçlu hissetme senin stres olman bebeklerini de etkileyecek. Herşey onlar için 🩷