Seyma2424 14 haftalık gebeyim tansiyonum sürekli düşük normalmi acaba ilk başlarda normal diyordum ama şimdi büyüdük biraz daha ama yine düşük
Guzelanne56 Seyma2424 normal normal yüksek olması tehlıkelı düşük olması tehlıkelı degıl dedı doktorum 8-5 9-6 gördüğüm en yüksek degerlerım bunlar benimde düşük doktor gebelikte düşük olsun yüksek olmasın dedı
Tugrali Seyma2424 Ben 8-4 görmüştüm bol bol su için toparlıyor, üç ay falan sürdü benim sonra geçti çok şükür
Hulo2105 Seyma2424 evet çok normal kötü olursan yat uzan benim 5 e düştüğü bile oldu doktorum olabilir tuzlu ayran iç dedi o kadar. Yüksek olmadı tehlikeli
Seyma2424 Tugrali benimde işte başlarda böyleydi şimdi 3.5 aylık oldum düzelir dedim ama yok normalse iyi
Seyma2424 Merve2558 bende başlarda böyle olur diyordum o zaman ilerleyen zamanlarda da normal düşük olması desenize
beyhudeanne Seyma2424 Tansiyonum bazen 8- 5.5 ama doktorum normal görüyor, yükselmesinden iyidir diyor. Bol su için ve dinlenin, aç kalmayın.