Hvaa Kizlar hamileyken sütü gelen oldu mu? Bende hic o durumlar yasanmadi acaba dogumdan sonra sütüm olmuyacağına mı işare. Bir çok arkadasimda 8ci aydan kiyafetlerine değicek sekilde sütleri geldi. Böyle durumda olan var mi
srguclu Hvaa benimde yaklaşık 17-18. Haftamdan sonra ara ara gelmeye başladı. Ben herhangi bir şeye işaret olduğunu düşünmüyorum. Gelmesi ne kadar doğalsa gelmemesi de bir o kadar doğal. Daha şimdiden bunları düşünüp yıpratma kendini.
Aylaa123 Hvaa hamileyken süt gelmesi tamamen hormonal birşey elleyip sıkıldığındada erken doğuma sebebiyet verebiliyor . Hamileyken sütü gelmeyen insan doğum yapınca sütü az olucak yada hiç gelmicek anlamına gelmez
Guzelanne56 Hvaa benımde sütüm gelmedi hatta doğurunca 3 gün geldi sonrasında bayagı arttı hamıleyken herkeste süt gelmez zaten
CereenCkr Bende hiç gelmedi sezeryan oldum temas sonrası direk memeye uzattılar o şekilde geldi hemen
kubrasaritas Hamileyken süt gelmesine gerek yok bebek memeye geldiğinde sütünüz gelir Allah’ın izniyle
Alone Hvaa asla hamileyken sütüm gelmedi. Ki gelmemesi daha iyidir zaten. Ama bütün çocuklarımı emzirdim. Sadece anne sütü aldılar hiç sorun yaşamadım. 2 yaşına kadar hemde emdiler
Myrtle Hvaa benimde hic gelmedi. Sezeryan dogum yaptim. Hastanede sari sivi gibi sut gelmeye basladi. Eve geldim masallah baya cogalmisti. Simdi 3 aylik terbiye oldu tabi ilk gunler gibi degil. Gelmesi gerekmiyor stres yapmayin :)