Kızlar dua istiyorum 3 gün hastanede yatışım yapıldı çıktım evde sadece dinlenmem gerek başka hiç bir şeye izin yok nerede düzenli sancılarım çıktı ama benim tek hissettiğim adet ağrısı gibiydi. Rahim ağzı kısalığım 25 e düşmüş açıklığım 1 cme ama çok yumuşamış dendi alttan muayenede 2. Gebeliğim bu arada ilk oğlumda 36+4 te geldi şuna beneğimin kg 1830 gram boyu 42 cme böyle yaşayanlar varmı aranızda süreçleriniz nasıl ilerledi ?