Dilara_0 Hey_makaron az bı uyuya kalmışım sancıyla uyandım geri şuan hafif hafif sancilarım var ama öncekine göre azalma var yarın kontrole gideceğim gece bir şey olmazsa. Normal doktor muayenem vardı zaten 🥹