İlk 5-6 dakika içinde çıktı dimi canım çizgi yani beklendikten sonra çıkan çizgiler kuruma çizgisi oluyor bazen 🤷🏻♀️ benimde gebeligimi öğrenmeden önceki 2 ayda böyleydi yani gebelik yoktu ama bekledikce hayalet bı çizgi oluşuyordu o yüzden ilk 5-6 dakika da belirmesi asıl sonuç 😉