Hulo2105 Merhaba, dediğim gibi perinatoloji doktoru beni bilgilendirdi zarfa bakıp bakmaması umrumda değil de yani anlatamıyorum konuşma tarzını hareketlerini sırtını dönmesini falan görseniz çok fazla hak verirdiniz. Normalde öyle biri de değil şaşırttı beni eşim benden daha uyumlu biridir hep pozitif yaklaşır normalde onun da canı sıkıldı gerek yoktu bu tavırlara falan dedi değiştirelim dedi. Soğuduğumda bitiyor işte bende de mümkün değil artık ne yapsa sevemem. 2 hafta sonra normal canım sıkıldı görmek istedim geldim diye gideceğim baktım yine aynı değiştireceğim doktoru şehrimde bir ton doktor var hepsi de iyi illa ona gitmek zorunda değilim