Merhaba arkadaşlar normalde her gün kan sulandırıcı kulanıyorum hamileyim.normalde zaten morluklar oluyor onlar gayet normalmiş ama biraz önce yaptım ve kan geldi bu normalmi hemen sildim geçti zaten 5 6 damla kadar vardı bu tehlikelimi ? birşey yapmam gerekiyormu ? Şimdiden teşekkürler 🌸